فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک قاتل و مسافر بر شخصي در يک عمليات هوشمندانه پليسي خبر داد.

 سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي در پي وصول خبري مبني بر وجود يک جسد مجهول الهويه در يکي از مناطق حاشيه اي بندرعباس، بلافاصله جهت بررسي موضوع با تشکيل تيمي به همراه بازپرس ويژه قتل به محل واقع در حوالي روستاي آبشورک اعزام شدند. 

وي افزود: مأموران پس از حضور در محل با جسد فردي مجهول الهويه در حالي که از ناحيه سروگردن مورد اصابت چندين ضربه جسم برنده قرار گرفته بود برخورد کردند  که پس از انجام تحقيقات ميداني و تحقيق از شهود همگي اعلام داشتند  که هيچ گونه جزِئياتي از حادثه را نديده و مقتول را نيز نمي شناسند که شناسايي و احراز هويت قاتل و مقتول به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

 اين مقام انتظامي گفت: در تحقيقات اوليه صورت گرفته مشخص شد مقتول به شغل مسافرکشي اشتغال داشته که با تلاش هاي صورت گرفته در ساعت اوليه بامداد همان روز خودرو مقتول در حاليکه خون آلود بوده در حوالي روستاي مجاور کشف و با بهره گيري از شيوه هاي پليسي و سامانه هاي در اختيار نهايتا مشخص شد در روز حادثه مقتول در منطقه بهشت زهرا بندرعباس قاتل را سوار خودرو کرده که در مقصد به دليل نداشتن کرايه به صورت لفظي درگير شده است که در نهايت قاتل به هويت معلوم شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير گرديد و به پليس آگاهي انتقال که در بازجويي هاي فني به عمل آمده  متهم لب به اعتراف گشوده و صراحتا به قتل با ضربات چاقو به سر و گردن متوفي به انگيزه ندادن کرايه اعتراف کرد.

سردار جاويدان گفت: متهم  دستگير شده با تشکيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.